Bistrobesök för bakning i radion

4/11/2012

Lyssnade ni på oss? Om inte så kan ni lyssna på oss här. Jag fick sällskap i bistron av min kollega Anastasia och min radiovän Mari idag. För här skulle det bakas macarons och cupcakes (läs Anastasia skulle baka och jag assistera). En timme flyr alldeles för fort när man har roligt och vi hann inte riktigt allt vi tänkt oss, men så mycket ändå. Här är en bildkavalkad från dagens radiosändning.





Massor av härliga macarons med olika smak och fyllningar!Tack mina vänner för en trevlig förmiddag! Psst... är ni sugna på macarons så vet jag i vems kök som detta fat står...
 

16 kommentarer:

  1. Så fina och lyxiga bakverk!

  2. Wow, vilka bakverk. Hade inte haft något emot att sätta tänderna i de där inte. Jag ägnar dagen åt brödbak :)

  3. Klart man lyssnade, alltid lika konstigt/roligt att höra rösten "bakom" bilderna:)
    Kakorna blev verkligen hur fina som helst, vårliga absolut!

    /Anki

  4. Åhå, ser väldigt gott ut!

  5. Tack själv Emmy! Vad sa barnen när de kom hem, fick vi godkänt? ;-) Kram

  6. Joline och jag satt vid köksbordet och målade smurfar och lyssnade på alltihopa via laptopen! Du är så klämkäck och pigg i radion, du passar verkligen för de, men du är alldeles för söt för att inte visas på bild så som tur fick jag visa Joline nu hur det såg ut där i radion hos er! ;) Kram kram!

  7. Inte lyssnat men vilka kakor! Vågar mig inte på att baka sådana där macrons då alla säger att det är lite trixigt. Men äter gärna!!

  8. Rebecka sa...

    Vad grymma ni är tjejer!!!...och Anastasia ser ju oförskämt fräsch ut efter tre nätter ;) Kram!

  9. Ljuvligt gottigt!

  10. Vilka underbara tjejer och vilka godsaker. Jag lyssnade på halva programmet sedan ville inte uppkopplingen vara med... men tar resten imorgon. Detta vill man ju inte missa och du gör dig verkligen i radion men hade varit ändå bättre med TV så klart.

  11. Vilka fina macarons ni gjort

  12. Så härliga de ser ut! :)
    Vad ni är duktiga!

  13. Tack vad ni är snälla! Pappa brukar säga att jag är så fnissig i radion :-) Men i (TV-)bild, nja... jag vet inte det jag. Jag skulle säker svimma i rutan.

  14. Vad är det här, har du en ny radiokompis? ;-) Verkligen jättefina bakverk, och ni är jättefina på bilderna ni också! Kram!

  15. Japp en ny radiostjärna är född :-) En liten fågel hade viskat i örat på Mari att jag har en kollega som är duktig på att baka. Och Anastasia är så duktig. Hoppas Berra delade med sig av sina macarons på jobbet.

  16. Grattis till radiodebuten. Roligt att matlagning och bakning får uppmärksamhet även i detta medium. Vi är ju så många som tycker att detta är roligt!

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.