Tävling!

4/03/2012

För ett par dagar sedan tittade Milia granskande på mig när jag kom hem från jobbet. -Varför har du håret så där, mamma? (Utsläppt och självlockigt) -Tycker du inte det är fint? -Näe, det tycker jag inte. Berra går in i samtalet och vill vara snäll. -Jag tycker i alla fall att mamma är fin i håret. Milia tittar på honom som om han vore helknasig och vänder sig sedan till mig igen. -Mamma, skulle du vilja ha så här fint hår som jag? Klart jag vill...

Även om ni inte gillar min frisyr så är nu frågan skulle ni vilja vara lika snyggklädda som jag är i köket? JA! JA! JA! Ska ni skrika då. Bra, för det har ni nu chans till. Finaste Kaksmulan lottar ut ett valfritt förkläde ifrån sin Webshop och där finns massor av snygga modeller för tjejer, killar och även barn. Det ni behöver göra för att vara med i utlottningen är:

- Kika in i Kaksmulans Webshop.
- Välj ut ert favoritförkläde.
- Lämna en kommentar och motivera varför just detta är din favorit.
- Gå i och gilla Kaksmulans Webshop på facebook.

När Kaksmulan på facebook har 350 gillare så lottas även ett presentkort på 200:- ut, så ni har dubbel chans att vinna! Säg är inte detta nästan för bra?!



Tävlingen avslutas kl 19:00 annandag påsk.

32 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Hej!Jag inser nu när jag ser kaksmulans webbshop att jag borde ha något annat att baka i än min T -shirt från folktandvården med "bättre hångel" på framsidan. Blue Cherry cupckae skulle passa bra.Anita Jonsson

  2. Oj! Inte lätt att välja ett fint bland alla dem! Men valde ett som minst liknar det jag har:) Red Paisley Förkläde. Såååå snyggt!!! Vill ha!! Klart man vill va lite snygg när man dansar runt i köket!

  3. Anonym sa...

    Oj oj oj vad många fina förkläden det fanns men jag fastnade mest för Dorothy förkläde. Hoppas på tur.
    Mvh Elisabeth Jungå

  4. Svårt val, men kör på cupcake förkläde. Jag tycker att det var så dressat, som en liten klänning. Plus att jag älskar cupcakes!

    Kram Malin

  5. Å jag vill vinna! :D
    Helst ett knallrosa rock n roll-förkläde för att jag är pinsamt förälskad i rosa å för att det är galet snyggt! :)

  6. Camilla sa...

    Måste ju välja Sweetheart förklädet i härlig 50-tals retrokänsla! Ska jag ha ett förkläde så måste det bli ett sånt!

  7. Självklart vill jag ha ett rock n' roll-förkläde. Det som är svart och rosa. Vinner jag det lovar jag att jag kommer headbanga till lämplig musik samtidigt som jag försöker vända pannkakor i luften (och fota spektaklet om det krävs). Varför jag vill ha just det förklädet? För att jag äntligen hittat ett förkläde som inte bara är gulligt eller husmorsaktigt utan även passar in i min lite rockigare stil. Grymt snygga förkläden :)

  8. Anonym sa...

    Snyggo håret är urfint och förklädet gahhhh vill ha! kram Sofia

  9. Åh, jag tycker du är jättefin! Väldigt fin bild på dig (inklusive håret hihi) med mycket vackra färger. Kram Sinta

  10. Åh, jag vill verkligen vinna. Min favorit är Victoria för att det är så där underbart somrigt och jag längtar som en galning efter sommar just nu. Med hjälp av det förklädet kan man ju få tjuvstarta ;)

    Jag tycker att du är toppensnygg i håret, så det så :)

    Kram

  11. Men du är allt snygg i håret, ja barn säger precis vad de tycker och tänker :-).

    Skulle vara himla kul med ett nytt förkläde och min favorit är förklädet Viktoria, så romantiskt och passar fint nu till våren och sommaren. Gillar på facebook.

  12. Du är jättefin i ditt förkläde! Och ditt hår är jättefint:)

  13. Å jag vill jättegärna vinna det som heter rock n roll och är knallrosa. Jag skulle känna mig så läcker om jag hade ett sådant. Jag gillar på facebook så klart. Du är superfin i håret tycker jag OCH i förklädet! Kram Anna

  14. Anonym sa...

    Jag skulle vilja vinna Red & White Polkadot, tänk att vara så fin när jag bakar! :) /Maria

  15. Jag vill gärna vinna förklädet med cupcakes på (för vuxna). Jag måste säga att jag också tycker att du är väldigt fin, men samtidigt tycker jag det är så härligt med en liten tjej som tycker att hon själv har så fint hår, eller hur? Tänk på alla "usch, jag är så ful"-människor! De som jämt klagar och tycker att de själva inte duger! Härligt med någon som inte gått på jantelagen än. Heja din dotter och heja dig som har en så fin tävling!

  16. Jag tycker bäst om det förklädet du själv har på bilden ovan. Det ser ju ut som en klänning, och hjälp vad jag älskar klänningar! Räknade för ett tag sedan hur många jag har men slutade när jag kom upp i över 30. Men vad tusan, en ''förklädesklänning'' har jag ju inte!
    =)

  17. Jomen, jag tackar jag - en chans att bli precis så där chic i mitt nya lantkök som jag skulle behöva vara för att smälta in. Cherry Cupcake förklädet är ljuvligt och skulle göra mig precis så söt och piffig som jag INTE känner mig i min nuvarande blåvalskropp.
    En riktigt glad påsk till dig fina Remsan!
    Kram Mimmi

  18. Vilken jättefin bild på dig, vilken pingla du är! Loving the hair! :-)

  19. Hej,
    Jag tycker om det fina cupcake förklädet, det såg ut som en klänning och det var lite annorlunda, ja fint helt enkelt :) så det skulle jag gärna vilja vinna!
    Glad Påsk!
    /AK

  20. Vilken mysig webbshop och vilken rolig tävlig! Blev helt förälskad i cupcakeförklädet, tänk vad snygg man kommer känna sig när man står och vispar smeten! Jag älskar ju att äta och baka cupcakes! Det visste du inte om mig va?! ;-)
    KRAM

  21. Erika Skalman, norsbronx@hotmail.com sa...

    Blue Cherry Cupcake förkläde i färgen ljusblå,
    den önskar jag att få,
    den önskar jag att ha på mig när jag står vid spisen,
    för att jag oftast smutsar ner som grisen,
    när jag med kanel ska mina bullar krydda,
    önskar jag kläderna med förklädet skydda!
    Sist men inte minst,
    tack för denna tävling med underbar vinst!

  22. Ack så många fina förkläden att välja mellan. Jag fastnar direkt för Super Cupcake förklädet (https://kaksmulan.nordicshops.com/product.html/super-cupcake-forklade?category_id=17)

    Det är ursnyggt och vem vill inte vara läcker när man bakar och står i? ;) Gillar webshopen sedan länge!

    Har sagt det tidigare och säger det igen, Remsan you look gorgeous in that outfit!

  23. Jag gillar praktiska saker i köket, som inte tar plats. Jag har ett litet kök så därför är ett litet förkläde som "marilyn förkläde" perfekt att kunna ta fram ur en vrå när det ska kladdas. Om inte annat kan jag ju ta fram förklädet bara för att känna mig väldigt, väldigt fin!!

    https://kaksmulan.nordicshops.com/product.html/marilyn-forklade?category_id=17

    /E

  24. Hallo där...jag vill vinna café toilet förklädet. Vill ju vara elegant när man står mitt i smeten och när gästerna dräller in...kram på dig!

  25. Hej, jag skulle jättegärna vilja vinna förklädet dorothy.
    Min mamma fyller snart år och då vill jag ge henne detta förkläde för hon gillar svart och vitt.

  26. Jessica sa...

    Jag skulle vilja vinna ett Dorothyförkläde. Kan man bli annat än glad av den fina blandningen av prickigt och randigt?
    Jag skulle dessutom behöva ett nytt förkläde då mitt gamla definitivt sett bättre dagar. Trots otaliga tvättar bär det spår av svunna middagar och bak. Dessutom är passformen inte sig lik sen jag var gravid...

  27. Rock'n Roll svart och rosa. Åh vilken under se skapelse. Stämningen höjs och det blir som ett party att laga maten. Vill ha!!

  28. Anonym sa...

    Ett Dorothy förkläde hade suttit som pricken över I...eftersom jag tillbringar mer och mer tid i köket och gillar 50-talsmodet, Kram Lena Ekman...

  29. Jag gillade verkligen Rock N' Roll Förklädet, det skulle sitta som en smäck när bullar, kakor och mat trollas fram i mitt nybyggda kök.

  30. Gillar kaksmulan gör vi sedan innan... nu ska vi alltså bara komma överens om ett förkläde också att gilla... inte helt lätt!
    Så det blir som så här att Håkan har valt ett till Anki, naturligtvis blev det Café Toile med cyklarna på, vad annars väljer en cykeltokig person?

  31. Charlott sa...

    Rock N' Roll förklädet hade jag velat vinna. De e bara så bedårande sött!
    Tack för en inspirerande blogg! :)
    /Charlott

  32. Oj, jag glömde att motivera varför jag ville vinna cupcakesförklädet! Jo, helt enkelt för att jag skulle vilja ge det till en bakande vän som alltid är så snäll och givmild mot mig. Ett bra skäl tycker jag. Att ge är kul!

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.