Ikväll är det tjejfest!

4/21/2011

Tja, snarare kärringfest. Hoppas iofs att det inte bara kommer en massa elaka, fula, vårtiga kärringar. Kärring må jag vara, men det andra vill jag inte skriva under på... Men sedan är dilemmat, vad ska man ha på sig?! Kan ju inte komma till Blåkulla i den lilla svarta. Den blir dessutom lite svår att gränsla kvasten med ;-) Hucklet är självkrivet, vilket är bra en sådan här bad-hair-day. Även perfekt att man kan gå vilt loss med sminket och täcka vinterblekheten med. Ja ja, någon gammal klänning ska jag väl kunna klämma i mig i. Så kanske jag kan låna ett förkläde av Helena. Det hela känns som en koncept som inte kan bli annat än bra!
Min kaffekanna fyller jag med något gott bål, som vi kan sippa på när vi samlas runt elden. För grilla ska vi väl?!


Milia hade inga problem att göra sig kärring-fin. Det är inte så svårt när man är 2,5 år, för då är självförtroendet på topp och man tycker alltid att man är fin!
Storbror däremot gränslar ett lasersvärd och följer med till Blåkulla som Darth Vader... Tja, vad ska man säga. Vi har haft Batman i luciatåget två år i rad...

Ses på Blåkulla ikväll tjejer, kärringar och häxor!

14 kommentarer:

  1. Vilken söt påskkärring :-)

  2. SÅ himla söt! Det funkar väl superbra att vara Darth Vader istället för påskkärring ;-) Glad påsk! Kram Anna

  3. Gud så söt! Själv ska jag ta på mig alla förkläden jag har. Bally hävdar att han ska svida om till katt så att han också får följa med.

  4. hahahaha, jag svimmar vad snuckigt! och hallå, darth är ju superbra att ha med sig om ni skulle bli attackerade av något eller så.

    GLAD PÅSK!

  5. Anonym sa...

    Supersöt påskkärring! Glad påsk!

  6. Så söt liten tjej! :)
    Hoppas att ni får trevligt på kärringfesten! Låter som en ypperlig idé :)

    Glad påsk!

  7. Vilken söt påskkärring!

  8. Söt! Hon kan ju nästan krypa ner i ägget!:)

  9. Glad Påsk!! Njut av en underbar helg =)
    Kram Anna

  10. Riktigt riktigt söt lite påskkärring må jag säga! Åh Batman i lussetåg är ju verkligen nåt utöver det vanliga..."Ombyte förnöjer:" :-) Ha en härlig påsk, Remsan! Kram

  11. Haha, klart Darth Vader ska hänga med till Blåkulla! Glad påsk!

  12. Vilken söt påskkärring! Kul att barnen har lite egen vilja. Mina son ville inte heller va påskkärring :)
    Hoppas ni får en fin påskhelg!

  13. Låter väl som en väldigt bra idé att ta med sej Darth på kvasten till blåkulla. Det blir ju lite högflygning och man vet inte vilka rymdvarelser man kan träffa på.
    Så söt påskkärring dottern blev:)

  14. Så söt påskkärring :)

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.