Två vinnare!

12/01/2012

Om någon dag är det två tjejer som kommer bli snäppet vackrare när det har dimpt ned lite trevlig post. Vinnare av den fina cupcake-ringen är Sofie Johansson (nr 6) och vinnare av de söta cupcake-örhängena är Två hjärtan (nr 11). Maila mig era adresser så kommer smyckena inom kort. Grattis!!

När jag kom tillbaka till jobbet igår hade mina snälla kollegor ställt fram både rullstol och anti-halk-matta åt mig. Tack tack. Lovar att försöka hålla mig på benen hädanefter. För även om det är halt på en del håll i Sverige vet jag av erfarenhet att det inte ens behöver vara halka... Har sett fina vinterbilder från andra delar av vårt land, men hos oss har det kommit sparsamt med snö. Dock har det blivit isande kallt och jag var bra frusen när jag kom hem idag. Ett varmt bad ändrade dock snabbt på det. Nu är det "Så mycket bättre" och soffhäng under gosiga filtar som gäller och så hoppas jag att barnen somnar före mig :-)
Ha en skön lördagskväll mina vänner!


Idag är det en massa olika adventskalendrar som öppnar sina luckor och en av dem är Kiviks musteri. Det döljer sig många spännande saker bakom deras luckor, så var extra vaksamma så kanske ni både hittar någon bekant en dag eller lyckas vinna något gott!
Är ni glad i choklad så måste ni kika in hos Pickipicki för där kommer det dyka upp godsaker bakom alla luckorna i hennes chokladkalender. Ja, ni förstår ju själva...

6 kommentarer:

  1. Hurra för mig!!!
    Ingen snö alls här men lite halt på sina ställen ändå!

  2. Trevlig helg själv.

    Lena från make a head food
    ( som nu blev otroligt sugen på i alla fall ett glas rött vin, men inget har)

  3. Grattis i efterskott!! Här har vi jättemycket snö!! Och kallt!

  4. Åh, det är så härligt adventsväder idag. Jag är i Oskarshamn över helgen och gissar att du har fått din snö idag du också=) Här kan man ju till och med åka pulka till barnens förtjusning!

  5. Härliga tips, hos mig kan man också vinna. Varje söndag i min "kalender". Hoppas att det går åt rätt håll med foten nu, snälla kollegor är bra att ha i det läget! Kram!

  6. Grattis i efterskott, födelsedagsfirandet såg ut att smaka gott och födelsedagsbarnet ser inte ut att vara en dag äldre än tjugofem.

    (och tack för att du tipsar om chokladkalendern <3)

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.