Jobba jobba...

4/14/2010

Nu har jag jobbat heltid en hel vecka och det har varit jätteroligt! Har jobbat 50% på natten i ett halvår, så nu är det skönt att vara lite mer vaken när det är ljust ute. Och så kul att få träffa alla kollegorna mer igen. Det är konstigt det där, att man uppskattar att komma hem och mysa mycket mer när man jobbar. Men visst det var med lite tunga steg jag klev in på jobbet idag när solen sken och det nästan var sommarvärme ute... Så på fredag får det bli riktigt fredagsmys. Inte med taco ;-) men säkert med lite grillat igen! Vad grillar ni helst?



Gårdagens middag är ett favorit recept från Arla, Köttfärsrullar i hetsås. Perfekt snabblagad vardagsmat med spännande smaker. Servera med en bönsalsa, sallad och ris eller matgryn.

4 kommentarer:

  1. Mums vad gott, älskar färsrätter, vi ska äta det ikväll, järpar med bacon och ost.

  2. eftersom jag inte är någon jättestor köttätare tycker jag om att grilla grösaker - majs, champinjoner, lök. mmmm.

  3. Grillat till helgen låter inte fel! Själv ska jag, en kollega o chefen med respektive till Simrishamn, bo på hotell en natt o äta o dricka gott i morgon. Det blir lite fredagslyx, får man väl lov o säga!!

    Bullbakningskurs (precis som matlagning tycker jag) borde ingå i gymnasieutbildningen, kanske lite hushållsekonomi också!

    Ha en riktigt mysig fredag, får hoppas solen fortsätter skina till i morgon!

    Kram Anna

  4. Oj, vad gott det ser ut! Det där måste jag prova någon dag. Kanske redan nästa vecka

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.