Långpannebröd är så smidigt

4/29/2010

För någon dag sedan var det dags att baka lite igen. Och då tänkte jag, undra om jag ska testa något nytt långpannebröd. Och så lägligt kikar jag in hos Jennie, Vanilla Sky Kitchen, och finner detta bröd. Luftiga morotsrutor i långpanna. Jag följde Jennies recept, men la till 1 dl linfrö och 1 dl solrosfrön.


Jättegoda blev de! Tyvärr syns min fina grytvante med volang lite dåligt. Har man inget fint förkläde så får man ha en fin grytvante som ger lite glamour i vardagen :-D

3 kommentarer:

  1. Haha kul med vanten där. :) Brödet låter ju jättegott. Himla avis jag é nu :)

  2. Jag älskar att äta bröd med morot i!

  3. långpannebröd is the shit! grymt bra, och enkelt!

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.