1 dag kvar...

12/22/2011

Näe, jag har inte räknat fel för jag syftar på när vinnaren av den lilla lila Rice-formen dras. Så har ni fortfarande inte varit inne på facebook och gillat sidan så skynda er, imorgon kväll dras en vinnare! Jag har förstått att det varit lite förvirrande, men det är inte inlägget ni ska gilla utan själva sidan Remsans Bistro. Detta gör ni på facebook eller till vänster i marginalen här på bloggen. Så klicka på någon av Gilla-ikonerna så kanske ni blir ägare av en fin form!


2 kommentarer:

  1. Gillar dig och hoppas på tur! :)

    Om man nu inte skulle ha tur, vart köper jag en sådan? Du nämnde någon webbutik men går man in där finner jag ej formen...!

  2. Näe, det stämmer Amy. Mairo har bara formarna i butiken, i deras webshop finns endast texiler.
    På nätet finns formarna bla hos, Fröken Fräken, Nordljus samt Bagaren & Kocken.

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.