Tävling - Vinn en Rice-form!

12/10/2011

Tror du tomten kommer till dig i år? Har du varit riktigt snäll? Jag vet att jag har en hel drös med snälla läsare, men bara en av er kan få mitt fina paket. Ni är många som tycker mina formar i lila och turkos keramik är fina och nu har ni chansen att få en egen form i julklapp! Vill du ha chansen att vinna en liten lila form från Rice? Några av er har redan uppmärksammat här på bloggen att Remsans bistro nu även finns på Facebook. Annars är det bara att gilla sidan för att vara med i utlottningen, antingen direkt på facebook eller via ikonen här på bloggen. Dagen före julafton dras en vinnare bland alla följare. Enkelt eller hur?! Okej, ni får gärna lämna en snäll kommentar också :-)

Den fina lila Rice-formen kommer från butiken Mairo i Kalmar, som har hur mycket fint som helst... Så jag hoppas även min tomte åker förbi där någon dag :-)

42 kommentarer:

  1. But of course, klart jag gillar. Jättefin form :)

  2. Verkligen en fin form! Och färgen är så vacker.

  3. Jag gillar absolut,den är ju jättefin verkligen.
    Simone Hanna

  4. Love it, en sån jag vann hos Helena -Bara en kaka till" för ett tag sedan:-) men ska gilla dig på fb ändå;-) ha en härlig lördag! Kram Anna

  5. Gillar också nu, hade faktiskt missat det! :) Formen är grymt fin så man får hoppas på tur! Önskar dig en finfin nobeldag! :)

  6. Ååååååå så fin! Jag tror jag dånar.

  7. Tjoho! Klart man gillar!

  8. Åh vill ha... Formarna är så fina. Och klart jag gillar på Facebook.

  9. jag har totalt missat att du finns på facebook, jag är så efter ;) men nu gillar jag dig och vill också vinna en fin form! brukar stå och dreggla över dem utanför en porslinsaffär här i stan så jimmy får slita mig därifrån... (har även försökt få svärmor att förstå att hon måste börja sälja dem i sin butik, hehe)

    haha, nej riktigt så bra ekonomi har vi inte så vi kan byta soffa en gång om året, tack och lov var ikea snälla mot oss och lät oss få en ny icke-missfärgad :)

  10. det där lät lite dumt såg jag nu, jag gillade dig faktiskt innan du fanns på facebook också ;)

  11. Så klart jag vill ha en så snygg form i julklapp :) Och givetvis följer jag dig på fejjan!

    Kram

  12. Dubbel tumme upp ;-)
    Massa lördagskramar!

  13. Gillar dej det gör vi redan, även på Facebook:)
    Formar gillar vi också...

    Ha en fortsatt finfin helg!

  14. Vacker form! Gillat på FB.

  15. Åh, jag vill vara med! Jag har beundrat dessa formar på både din och ett par andra bloggar, de är verkligen otroligt fina <3 Jag gillar dig redan på FB, så det var ju inte svårt ;)

  16. Jag tar också chansen och gillar! :)
    Mycket vacker form.

  17. Jag gillar alltid i massor- dig alltså! Här, på fb, radio och nu i tidningen :-)

  18. Jag tok gillar! Tack för all inspiration du ger mig varje dag med din blogg! Har hunnit med några av dina recept o alltid blivit nöjd!!
    En fin form tackar jag inte nej till! :)

    Fia

  19. Älskar de formarna! Var faktiskt idag och köpte en till ett syskon i julklapp. Tycker att alla ska ha en fin form!
    Klart jag gillar dig på fejjan! Har också lyckats koppla min blogg till fejjan.

  20. Nu gillar jag dig även på facebook!
    Jättefin form. Jag är gärna med och tävlar om den :)

  21. Vilken rolig tävling! =)
    Själv tävlar jag inte, jag blir bara manisk och ska tävla överallt, haha!

  22. Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtar om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelde för hur det är att leva med Aspergers syndrom och att alla är lika värda trots bakgrund:)
    Så besök gärna min blogg:) kram
    och du kanske till och med vill göra ett bloglovin byte med mig?:)

  23. Det tar vi såklart chansen till! underbara form!!!

  24. Jag gillar bloggen på facebook och vill gärna vara med i utlottningen! Jag brukar kika in här och få lite inspiration med jämna mellanrum. Jennie koksotaskar.blogspot.com

  25. Jag har följt dig väldigt länge här på bloggen, men missat dig på fb. Men nu ska jag följa dig där också :-)

  26. Gillat nu på Facebook och hoppas på att få vinna den fina formen.

    Kram/Birgitta

    abrahamsson.b@hotmail.com

  27. Klart jag är med och tävlar om den fina formen. Har "gillat" på fb nu. Håller tummarna!

    Kram

    MaddeVla@hotmail.com

  28. Den fina formen skulle vara roligt att få vinna till min älskade fru. Hoppas! Har även gillat på Facebook.

    Mvh/Rolf
    rolfy49@hotmail.com

  29. Håller tummarna på min tur nu. Har gillat på Facebook.

    Mvh/ Stefan

    steffe732009@live.se

  30. Självklart vill jag vinna den fina formen. Jag gillar även på facebook!
    Pinglan

  31. Hej
    Din matblogg är GRYMMMM.....
    Längtar varje dag till att få läsa bloggen.
    Du inspirerar mej verkligen till matlagning och dina superfina rice-formar ää..lskar jag. Hoppas på tur.
    Jul-hälsningar
    Pia.Mattisson@svenskakyrkan.se

  32. HUR HAR JAG KUNNAT MISSA DIG PÅ FACEBOOK??? Jag gillar direkt o på momangen NU. Dessutom vill jag ju mer än gärna vinna ;-) Kram på dig!

  33. Den där formen skulle jag gärna vilja slå in som ett paket till maken! Urvacker! Dessvärre (i sammanhanget) har jag inte facebook, hur gör jag då???
    //Postgårdsromantikerna!

  34. Postgårdsromatik: Eftersom jag är extra snäll så här innan jul, får du vara med och tävla i alla fall.

  35. Klart jag vill vara med, du vet ju att jag tycker att din blogg är den bästa.
    ewa.n@live.se

  36. Klart jag vill vara med, gillar direkt!

  37. Ää...lskar dessa rice-formarna. Hoppas att tomten är snäll mot mej. Följer din blogg dagligen och måste verkligen säga att du uppmuntrat mej till underbar matlagning. Du skriver och fotar så inspirerande. Längtar alla dagar att få komma hem och provlaga alla recepten.
    God Jul till dej och hela din familj
    Pia.Mattisson@svenskakyrka.se

  38. blev fel på min mail-adress:
    Pia.Mattisson@svenskakyrkan.se

    God jul igen...

  39. Hej Emy!
    Gillat på FB förl änge sedan men måste man fjäska liet på den här sidan också kanske :- )
    God Jul, må bästa man el kvinna få vinna!!
    Marija

  40. Hej!
    Åh, så fin!!! Vill ha!!!
    Ia

  41. Fjäsk brukar funka bra Marija, men jag får nog låta Lowe dra lotten (opartiskt) :-)

  42. Har missat din sida på FB, men självklart vill jag gilla dig där

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.