Jag är kär...

3/24/2010

Jag är såå kär! Ja, jag har fått en ny kärlek. Han har precis flyttat in hos oss. Vi pratar inte riktigt samma språk ännu, men snart kommer jag förstå allt han vill att jag ska förstå och kunna. Han är så fin och jag hoppas att han kommer vara bra. Som jag har längtat och väntat... Han kommer ställa upp och knåda mina bullar och mixa mina smoothies. Lysa upp mitt mörker, nja... det var kanske att ta i. Men säg hello till Mr Kenwood.




Så ikväll mixade vi självklart smoothies. Idag blev det med mango, banan och hallon. Yummie! Hej-då-mixa-smoothie-för-hand-med-mixer-stav...
Tack mamma och pappa för bidraget. Älskar er!

12 kommentarer:

  1. Jag förstår dig :-). Härligt med ett inköp som man uppskattar så. Hur mycket kostar skönheten?

  2. åh, vad fin den är! hurra!

  3. bra tävling! :)
    Kanske ska försöka få igång något sånt på mitt jobb (ett oootroooligt stillasittande jobb)
    ...och så försvann solen igen... suck! men man vet ju iaf att vi har vår och sommar framför oss! :)

  4. Haha, jag trodde verkligen det var en man eller kanske i varje fall ett djur innan jag rullade ner och så HELA bilden, inte bara dig, krama nånting... Härligt med ny "leksak" ;-)!

  5. Min kärlek i köket är en Kitchen Aid, så jag förstår dig precis.
    Hälsningar Mamma Mat

  6. Åhh vilken fin, jag vill också ha!!!!!!

  7. Anonym sa...

    Åhhh, vad den glänser...Grattis!

    Kram Petra

  8. Åh den ser ju fantastisk ut! Tänk så mycket bak och många smoothies framöver. Så fin bloggen har blivit.I like:-)
    Goumetmorsan

  9. Åh, vad avundsjuk jag blir! Otroligt fin. Så fin din blogg har blivit. Kanon!!!

  10. Jag hade ju spanat på en Kitchen Aid, men var i behov av en mixer (då jag kört livet ur min), så då hittade jag denna. Kärlek vid första ögonkastet, hi hi... Ja, det är inte billigt med köksmaskiner, men vi har köpt den på frapp.se, de har bra priser och så får man en del med på köpet.

  11. Yes va kul :) Jag har också fått en köksmaskin i födelsedagspresent av mannen. Ska lägga upp den på min blogg snart. Det blev en bosch för mig. :)

  12. Jag har också en Kenwood! Den är såååå bra! Rejäl sak som klarar en rejäl mängd.

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.