Mot mello i Malmö!

2/25/2012

God morgon mina vänner! När ni läser detta har jag lyckats pressa ned (alldeles för mycket av) mina kläder i resväskan och sitter på tåget mot Malmö. Bubblet ligger i sitt vadderade överdrag för att hålla sig kylt tills vi kommer fram och smäller av korken. I mitt sällskap har jag sex andra glada tjejer som alla ser fram emot en helg med tjejsnack, shopping, god mat, gott att dricka och så melodifestivalen ikväll! Ska försöka vinka till er i från publiken ;-)


Ha en fortsatt trevlig helg så lämnar jag en Malmö-rapport när jag kommer hem igen. Kram kram på er! Psst, tipsa gärna om ställen i Malmö som är väl värda ett besök både vad det gäller mat och shopping.

18 kommentarer:

  1. Härlig bild! Hoppas du får det riktigt toppen! Oo, Malmö... jag antar att du redan har varit på Mando? Annars är deras planka grym! På Baltzharsgatan ligger Spicetree och Oil and Vinegar, det är mina favoriter! Blir man inte alltför stressad av lördasrejset inne på Zara kan man nog fynda därinne med! Stor kram!

  2. Vilken kanonhelg! Ha det riktigt kul! Vi ses i tv:n i kväll! ;)

  3. Ser fram emot rapporten sen NJUT kram avis Sofia i Hjo : )

  4. Härlig bild! Hoppas ni får en trevlig helg! Kollar efter dig på TV från soffan!:)

  5. Men hallå, då måste till och med jag ta och kolla på Melodifestivalen i kväll, hoppas du vinkar stort och inte nåt litet fisvink!

  6. Mellopimpad ända ner till tårna :-)
    Grymt kul grej att göra med roligt tjejgäng.
    Ha en grym glamkväll och kram tillbaks!

  7. Åh vad avis jag blir nu. Jag hoppas du får en väldigt, väldigt kul malmövisit!!!

  8. Men då måste ju vi också kolla ikväll och vi lovar att vinka tillbaka!

    På Brogatan ligger det tydligen en väldigt bra restaurang, vi har inte provat den själv (ännu) men du kanske kan göra ett test till oss? Restaurangen heter samma som gatan.

    Ha nu en riktigt glamorös helg,
    kram

  9. Är ingen melodifestivalfan, men vad jag gillar är folk som gör saker och ting all the way! Och det har det gjorts, ser jag på väskan :) Ha det så skoj!

  10. Ah vad härligt! Gillar verkligen bilden, den andas melodisfestival och glamour!

    Ha så kul =)

  11. Vilken raffig bild!! Hoppas ni har superkul!! Kram

  12. Vilken härlig bild! :D
    Hoppas ni får en underbar helg!

  13. Åhh njut av mello, shopping och god mat!
    Bästa maten i Malmö på en restaurang som heter La Roche. Du blir inte missnöjd lovar!!!
    Ser fram emot rapporten när du är hemma igen :)

  14. Vilket underbart foto!
    Hoppas ni hade en trevlig helg i Malmö. Med detta vädret kan det väl knappast bli annat. Första solstrålarna på våren i den staden är oslagbara (enligt mig).

  15. Hoppas att ni haft det underbart!!! Otroligt häftig bild! Man blir glad när man ser den :)
    Får mig att fundera på vad jag ska ha på mig på genrepet i globen. Så mycket glitter och glamour blir det nog inte då jag ska gå med barnen. Men kul ska det bli!

  16. Mello mello mello - hoppas ni haft en toppenhelg!!!
    Håller med ovanstående - cool bild!!!
    Kram på dig!!
    Ps: på lördag kommer nog artikeln;)

  17. HIhi vilken härlig bild hihi1
    Jag vill önska dig en kanon trevlig måndag oxå!!
    KRAM i massor

  18. Sjutk glammig bild - härligt! Nu är jag ju lite sent ute med Malmötips, men jag rekommenderar Möllans Ost eller Osthuset på skomakaregatan. Atmosfär har bra mat och andra ställen jag själv vill testa är Bastard, Rebell och Green Matmarknad. Hoppas ni hade en härlig helg!

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.